Search This Blog

Saturday 21 September 2024

Ate Ngena La Nomor Sada | Peri Jonta Pinem

 Am             F
kudahi teku bintang
C                     G
la ku inget la ku banci kabang
           F
ulanai kita sirang
C                        G
la ku inget mama mami la senang

Am         F           C
padan ku tubuh kalak mesera
G               Am
uga nge ningku pehulisa
      F             C
si ate mama jadi kelana
  G                  Am
kalak terpandang dingen mehaga

               F
adi banding bandingna
C                    G
gereta lembu ras alphard toyota
           F
sahun ateku ceda
C                     G
adi harta pagi sukat sukatna

Am             F
adi min aku anak pengusaha
C           G          Am       
omset seminggu ratusen juta
          F               C
senang minda ukur mami ras mama
 G                          Am
ku baba ia gawah gawah keliling asia

C                   G
la ku sangap nde tigan
Dm                   Am
si lalit bas aku darami mama
C                G
la aku telap agingku
Dm                Am
ate ngena la nomor sada

C              G
ndauh kel ukuri mama
Dm              Am
kune pagi kita ersada
C                 G
mbiar ia kena sengsara
Dm                Am
perban tehna aku kalak mesera

adi banding bandingna
C                    G
gereta lembu ras alphard toyota
           F
sahun ateku ceda
C                     G
adi harta pagi sukat sukatna

Am             F
adi min aku anak pengusaha
C           G          Am       
omset seminggu ratusen juta
          F               C
senang minda ukur mami ras mama
 G                          Am
ku baba ia gawah gawah keliling asia

C                   G
la ku sangap nde tigan
Dm                   Am
si lalit bas aku darami mama
C                G
la aku telap agingku
Dm                Am
ate ngena la nomor sada

C              G
ndauh kel ukuri mama
Dm              Am
kune pagi kita ersada
C                 G
mbiar ia kena sengsara
Dm                Am
perban tehna aku kalak mesera

F                    C
ngeluh enda la tentu tentu nd tigan
Dm               Am
gia gundari aku jengkali
F                    C
labo la mungkin i pudi wari kusayangi
Dm                   Am
mama nanginndu si ate mama jadi

C                 G
terdauhen min ukuri mama
Dm                Am
adi harta banci i cari
F                 C
nin belinna ateku jadi
Dm               Am
em modalku gegehi encari

No comments:

Post a Comment

SEH SURA SURA || Ira Br Sebayang

  Song writer : Septa Kembaren                        C     FC lanai ateku sirang ma tigan.. Am             Dm samping ndu e saja min ateku....