Cari Judul Lagu

Friday 5 August 2022

KEE GBKP NO. 249 “ AJAR AKU O TUHANKU “

1) Ajar aku o Tuhanku
Make kata ras pedahNdu
Kueteh payo ras sentudu
Ku ikutken bas geluhku

Reff :
Si ngikut pedah Dibata
Daten me kerembakenNa
Pedah Kata tangkas k’rina
Em jadi gelementa

2) Tatah aku genduari
Arah dalin simehuli
Lalap min kam kutimai
Gelah aku iapuli
Reff :
Si ngikut pedah Dibata
Daten me kerembakenNa
Pedah Kata tangkas k’rina
Em jadi gelementa

3) Kekelengen ni Dibata
La ersibar seh man banta
Anem gia papak kita
Dalin jera tuduhkenNa
Reff ;
Si ngikut pedah Dibata
Daten me kerembakenNa
Pedah Kata tangkas k’rina
Em jadi gelementa

4) Kalak si tegu Dibata
Em si lembab bin ukurna
Man si nembah rusur baNa
Ukum ajarkenNa banta
Reff :
Si ngikut pedah Dibata
Daten me kerembakenNa
Pedah Kata tangkas k’rina
Em jadi gelementa

5) Mata ukur nare baNa
Gelah peratenNa siangka
Adi g’luhta ikepkenNa
Tentu malem kel ate
Reff :
Si ngikut pedah Dibata
Daten me kerembakenNa
Pedah Kata tangkas k’rina
Em jadi gelementa

No comments:

Post a Comment

Sayang Simanisna __ Cipt.John Rocky Pinem

G Aku kuakap si telap na makaro          Am Bere dibata kam si man kelengen C Natap cirem ndu bene                G kerina si man tangkelen ...