Cari Judul Lagu

Thursday 8 October 2020

Senu - Cipt. Ersada Sembiring

Ersada Sembiring - Senu - Jovri Tarigan | Facebook 

 C                         F
La...lap kel kam kuinget
  G                                 C
Lalap pusuku e tersinget singet
      Dm                                    Am
Uga nge ningku pepalem pusuhku enda
     G                           
Adina kena nande/mama...?
             C
Lanai mediate

C                            F
La...nge si lit tersinget
   G                             
Beritana mama/nande...? e
                      C   
Dekah tadingkenndu
   Dm                                        
Gedang gedang wari nggo nunu
   Am
Bagi simo...tu
    G                                           C
Piga wari nari nge aku la pagi senu


                         Am                 Dm
Rasa lalap nge pagi terarap arap
                    G            
Perbahan kena nande/mama...?
              C
la erpenggejap
                        Am                        Dm
Lanai kusura darami sambar gantindu
         G                                     C
Entah sisada nge pagi ngayak aku mate

    C
Tambari aku nande/mama...?
Dm                     
Kena pepalem pusuhku
C                      G              
Tunggahi aku morah ate
          C
Muas kel aku


No comments:

Post a Comment

Sayang Simanisna __ Cipt.John Rocky Pinem

G Aku kuakap si telap na makaro          Am Bere dibata kam si man kelengen C Natap cirem ndu bene                G kerina si man tangkelen ...